Tofo

22 december 2013 - Tofo, Mozambique

Tofo aan de kust voelt als vakantie in vakantie. hier blijven we tot na kerst. nog aan het uitzoeken hoe we beste naar Zimbabwe kunnen gaan. toch noord kant of terug via Zuid Afrika kost veel tijd. eerst maar eens lekker relaxen en kerst vieren.

tot ons volgende verslagje

groetjes van Bert en Mozambique

1. Gwen:
    22 december 2013
    Fijne kerstdagen en nog een fijne tijd daar
  2. Clementine:
    22 december 2013
    De lange reisdagen in Afrika zijn mij bekend. Op zich vond ik het nooit zo erg want er is vreselijk veel te zien onderweg. En zoals jullie reizen, tussen de plaatselijke bevolking, ja, zo leer de gewoonten en het dagelijks leven wel kennen. Hebben jullie ook nog tijd voor een safari?
    Wens jullie heel veel plezier, fijne (warme) kerstdagen en een mooie jaarwisseling.
  3. Gemma Leo Loet Jim:
    Hoi Moos en Bert,
    Leuk om jullie reisverslag te volgen. Vreemd om te lezen dat jullie daar je tentje uitzweten terwijl het hier wintert, weliswaar een zachte winter, maar toch.
    Een fijne Afrikaanse kerst. Geniet van alles wat op jullie pad komt.

Groetjes Gemma, Leo, Loet en Jim
    xxx
  4. Kim:
    22 december 2013
    Hele fijne Kerstdagen in de zon en lekker genieten daar. Ben heel benieuwd naar jullie reisverslag over Mozambique. Wij zijner toen niet naar toegegaan omdat het te unrustig was. Veel plezier verder. Xxx
  5. Lil:
    Ha, die Mo{zambique} en Bert

Hoe is het met jullie ? Gaat het goed, de reis ? Ik hoop dat het jullie lukt om alles te zien wat je wilt zien en wilt beleven. Go for it ......

Vele groetjes en liefs : Lil
  6. Lil:
    Ha, die Mo{zambique} en Bert

Had een verhaaltje geschreven,maar volgens mij pakte die niet, dus probeer ik het opnieuw.
    Hoe is het met jullie ? Verloopt de reis goed ? Lukt het om te zien wat jullie willen zien en beleven ?
    Ik zou zeggen "go for it".....

Vele groetjes en liefs : Lil
  7. CarinZwartjes:
    Hoi Moos en Bert,
    ik lees dat jullie je kerstboodschappen (eieren) ook binnen hebben? Fijn om jullie reisverhalen te lezen. Ik heb de kerstboodschappen binnen. Morgen dagje koken en dan er heerlijk van genieten! Ik wens jullie ook hele fijne, gezellige en warme kerstdagen! Geniet ervan. Lieve groetjes, Carinxxx